1. PRIJATIE OBJEDNÁVKY
Všetky objednávky sú považované za záväzné.
Objednávku tovaru je možné uskutočniť buď ako registrovaný zákazník
alebo bez registrácie cez internetový systém. O prijatí objednávky je
zákazník informovaný cez email. Pod objednávkou sa rozumie vyplnený a
odoslaný elektronický objednávkový formulár obsahujúci informácie o
Kupujúcom, objednanom tovare z ponuky obchodu alebo objednávke výroby
tovaru na základe podkladov (najmä fotografie) dodaných kupujúcim a
určenia spôsobu vyhotovenia a použitého materiálu (napr. tlač na plátno)
a cene tohto tovaru alebo e-mail odoslaný na adresu predávajúceho
obsahujúci uvedené informácie. Produkty a služby je možné objednávať aj
telefonicky alebo emailom.
2. CENY
Všetky ceny sú konečné, nie sme platcami DPH.
Cena za výrobu tovaru podľa individuálnych požiadaviek Kupujúceho je stanovená na základe výpočtu v závislosti od spôsobu vyhotovenia a použitého materiálu.
3. FORMA DORUČENIA
Formu doručenia tovaru je možné vybrať priamo pri odoslaní objednávky.
3.1 Slovenská pošta
Zásielka je odoslaná Slovenskou poštou formou dobierky alebo doporučenej zásielky v prípade tovaru uhradeného vopred.
Doba doručenia záleží od pošty, mala by byť 1-3 pracovné dni (1. trieda), resp. 3-4 dni (2. trieda). Slovenská pošta negarantuje dobu prepravy zásielky. O odoslaní balíčka je zákazník informovaný emailom. Poskytnutie telefonického avíza o doručení zásielky nie je možné. Ak približne do 5 dní tovar nedostanete, pošleme Vám podacie číslo, ktoré je nutné overiť na Vašej pošte. Overenie ja možné momentálne aj cez online systém internetom. Môže sa stať, že pošta nenechá avízo o zásielke, ktorú potom vráti ako neprevzatú.
3.2 Osobné prevzatie
Tovar je možné vyzdvihnúť a
zaplatiť osobne na kontaktnej adrese po vybavení objednávky v
dohodnutom čase (cez email alebo mobil).
Neprevzatá objednávka bude stornovaná.
4. PLATBA ZA TOVAR
Spôsob úhrady za tovar je možné vybrať priamo pri odoslaní objednávky spolu so spôsobom doručenia.
Súčasťou každej zásielky je doklad o kúpe (faktúra), ktorý slúži aj ako záručný doklad.
4.1 Dobierka
Zákazník
zaplatí za tovar v hotovosti pri preberaní zásielky. Na dobierku je
možné objednať iba tovar, ktorý je na sklade predávajúceho.
4.2 Platba vopred
Pri tomto spôsobe platby je Kupujúcemu zaslaný tovar až po uhradení a pripísaní celej sumy tovaru uvedeného v elektronickej objednávky na účet predávajúceho:
Tatrabanka: 2922843476/1100
IBAN KÓD: SK1211000000002922843476
Variabilný symbol: číslo elektronickej objednávky.
4.3 Hotovosť
Za tovar je možné zaplatiť v hotovosti v prípade osobného odberu.
5. DODACIE LEHOTY A PODMIENKY DODANIA
Dodávky elektronicky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti materiálov na výrobu tovaru a prevádzkových možností výroby Predávajúceho vyrobené a expedované v čo najkratšom termíne, obvykle do 3 až 5 pracovných dní odo dňa, keď Predávajúci potvrdil prijatie elektronickej objednávky Kupujúceho a to na mieste dodania uvedené v elektronickej objednávke.
Ak Predávajúci nesplní zmluvu, pretože objednaný Tovar vo vopred dohodnutej lehote nemôže vyrobiť, je povinný o tom bezodkladne informovať spotrebiteľa a do 15 dní mu vrátiť vopred zaplatenú kúpnu cenu.
Zásielka s tovarom vždy obsahuje faktúru. Pri prevzatí tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený a podpísať dokument o prevzatí zásielky. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom – Slovenskou poštou, a.s. alebo kuriérskou službou protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu. Za takto vzniknuté škody je zodpovedný dopravca.
5.1 Tovar, ktorý je na sklade
Tovar, ktorý je na sklade, je okamžite k dispozícii a je označený informáciou "Skladom".
Objednávky sú v tomto prípade spravidla odoslané do 3-5 pracovných dní.
Napriek snahe vybaviť každú objednávku čo najrýchlejšie, predávajúci si
vyhradzuje právo na predĺženie dodacej lehoty. V takomto prípade je
však povinný o skutočnosti zákazníka informovať. Zákazník má právo sa
rozhodnúť, či túto lehotu akceptuje.
5.2 Tovar, ktorý je objednaný u dodávateľa
Tovar je označený informáciou "Bude skladom". Dátum dodania je orientačný a nie je záväzný.
5.3 Tovar na objednávku
Tovar
je označený informáciou "Dostupnosť". V prípade objednávky treba vopred
uhradiť zálohovú faktúru. Zákazníkovi je najskôr emailom poskytnutá
informácia o aktuálnej dostupnosti objednaného výrobku (v popise uvedená
doba dodania je len orientačná) spolu so zálohovou faktúrou. V prípade
nedodržania dohodnutej doby dodania a jej prekročení o 10 kalendárnych
dní má zákazník nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie celej výšky
zaplatenej zálohy.
6. POŠTOVNÉ A BALNÉ POPLATKY
Poštovné a balné poplatky sú účtované v závislosti od zvolenej dopravy, spôsobu platby a výšky objednávky.
7. NEPREVZATIE ZÁSIELKY
V prípade neprevzatej zásielky je objednávateľ povinný uhradiť všetky poplatky spojené s vybavením objednávky.
Ich výška je vyfakturovaná zákazníkovi.
Pohľadávky neuhradené v termíne splatnosti sú postúpené na vymáhanie.
8. REKLAMÁCIE
Na všetky produkty sa vzťahuje záruka 2 roky od dátumu jeho prevzatia zákazníkom.
Záruka sa vzťahuje na výrobné a materiálové chyby, ktoré nevznikli nesprávnym používaním tovaru.
Za nesprávne používanie a za škody vzniknuté používaním produktov neberieme žiadnu zodpovednosť.
Zákazník je povinný si dodaný a nepoužitý tovar skontrolovať a o
prípadných chybách predávajúceho informovať do 3 kalendárnych dní.
Povinnosťou predávajúceho je tak isto do 3 dní sa k reklamácii vyjadriť a zákazníka informovať o ďalšom postupe.
Predávajúci je povinný reklamáciu vybaviť do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru.
Kvalita digitálnych fotografií zhotovených zo zlých alebo poškodených dát (napr. formát neodpovedá rozlíšeniu) nie je predmetom na reklamáciu.
Predávajúci nezodpovedá za omeškanie dodávky a za škodu, ktorá bola spôsobená dôsledkom toho, že Kupujúci pri objednávaní nezadal všetky požadované údaje a/alebo vyplnil registračný formulár chybne.
9. ZÁRUKA VRÁTENIA PEŇAZÍ
V prípade, ak Kupujúci zistí, že tovar, ktorý si objednal,
nezodpovedá tovaru, ktorý prevzal, Kupujúci má právo vrátiť tovar
Predávajúcemu max. do 10 dní od prevzatia tovaru Kupujúcim. Náklady na
vrátenie tovaru znáša Predávajúci.
V prípade využitia možnosti
vrátenia tovaru je kupujúci povinný o skutočnosti predávajúceho
informovať telefonicky alebo emailom. Vrátený tovar musí byť primerane
zabalený, aby nedošlo k poškodeniu a nesmie byť odoslaný formou
dobierky.
10. OCHRANA SÚKROMIA A OSOBNÝCH ÚDAJOV
Prevádzkovateľom www.canonline.sk je:
Ing. Peter Sýkora
Dolná Ždaňa 86
966 01
IČO: 45641773
DIČ: 1045172612
Pre účely ochrany a spracovania osobných údajov je v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“) Ing. Peter Sýkora prevádzkovateľom a užívateľ webovej stránky www.canonline.sk dotknutou osobou.
V zmysle zákona o ochrane osobných údajov si Vás dovoľujeme oboznámiť so skutočnosťou, že zakliknutím políčka " Prečítal(a) som si a súhlasím s Ochrana osobných údajov " zaslaním osobných údajov prostredníctvom www.canonline.sk, dávate súhlas s ich spracovaním za účelom plnenia zo zmlúv, ďalej pre účely zákazníckej a predajnej podpory. Poskytnutie osobných údajov pre uvedené účely je dobrovoľné. Zároveň Vás informujeme, že Vaše osobné údaje, ktoré nám poskytnete budú spracované i na účely plnenia zo zmlúv/predzmluvných vzťahov s našou spoločnosťou, k čomu sme oprávnení v zmysle §10 ods. 3 písmeno b) zákona o ochrane osobných údajov, a to i bez Vášho súhlasu.
Všetky
osobné údaje slúžia výhradne pre požadované účely a nie sú poskytované
tretím osobám. Údaje o Vašej osobe sú chránené firemným databázovým
systémom, v ktorom sú uschované na dobu určitú do splnenia účelu
spracúvania osobných údajov dotknutej osoby. Súhlas so spracovaním
osobných údajov môže dotknutá osoba odvolať kedykoľvek písomnou formou.
Súhlas zanikne v lehote 1mesiaca od doručenia odvolania súhlasu
dotknutej osoby prevádzkovateľovi.Poskytnutie osobných údajov je
dobrovoľné.
Prevádzkovateľ zhromažďuje o užívateľoch nasledujúce
osobné údaje: meno a priezvisko, e-mail, telefónne číslo, fakturačná
adresa, korešpondenčná adresa,názov firmy, IČO a IČ DPH. S týmito údajmi
prichádzajú do styku len oprávnené osoby určené prevádzkovateľom ako i
prípadné tretie strany, ktoré budú prevádzkovateľom poverené správou a
vymáhaním pohľadávok zo zmluvného vzťahu.